Et samarbeid i vekst

Bama Dagligvare leverer all frukt og grønt til NorgesGruppens butikker. Sammen gjør vi Norge litt sunnere og litt friskere.

Case
Om prosjektet

Mvh og Bama har jobbet sammen siden 2006. Vi leverer all kommunikasjon til Bama Dagligvare. Det startet med det folkekjære Bendit-konseptet, Fruktsnacks og Smoothie. Siden den gang har vi utviklet og bygget merkevarer som Cevita, Gartner og Grønn & Frisk.

Kompetanse
RådgivningKommunikasjonDesignFoto
Case
Produktbilde for en av Grønn & Frisk sine mange fristende salater
Case
Bare de beste blir merket Cevita

Høydepunkt

Viktige parametere for å oppnå gode resultater har vært tilgjengelighet, kvalitet, kunnskap og inspirasjon. Dette er Bamas mantra og er grunnlaget for deres suksess.

Case
Bendit er et av våre mest folkekjære konsepter

"Både Cevita, Gartner og Grønn & Frisk scorer langt over benchmark på alle våre tester."

- Sverre Vinje, Carat
Case
Produkt- og matfoto tas ukentlig i vårt fotostudio

Resultater

Frukt- og grøntavdelingene er avgjørende for publikums valg av dagligvarebutikk. Og NorgesGruppens butikker vokser mest på frukt og grønt. Når butikkene har vekst, betyr det at folk flest spiser litt grønnere. Vårt bidrag er å bygge og skape verdier for hvert enkelt merke. Bare de beste får kalle seg Cevita. Grønn & Frisk er alltid godt og alltid enkelt. Gartner kan med troverdighet si: Dette er Norge på sitt beste, dette er Gartner.