Påskeåpen reklame

Joker inviterte sine kunder til påskeåpne butikker – og adshel

Case
Om prosjektet

Joker skal være en viktig bidragsyter i nærmiljøet. Derfor er dagligvarekjedens slagord «Den gode naboen». Et typisk kjennetegn for en god nabo er at man hos denne alltid møter en åpen dør. Og slike åpne dører møter man på alle påskens helligdager hver påske hos samtlige av Jokers Oslo-butikker. Men ikke alle er klar over dette glade påskebudskapet. Dette ønsket Joker å gjøre noe med i forbindelse med årets påske ved hjelp av en utendørskampanje.

Kompetanse
KonseptutviklingReklameUtendørsKommunikasjon
Case

Løsning

Løsningen ble enkelt og greit å lage påskeåpne reklameløsninger. En av reklamene kunne man også gå gjennom – sånn for å være helt sikker på at budskapet skulle gå gjennom hos dem som gikk gjennom.